Det blev en flicka

Som några kanske kommer ihåg avslöjade jag för några veckor sedan att jag tagit reda på bebisens kön, men ville inte avslöja vad det skulle bli på bloggen.
Inlägget avslutade jag med meningen "Men tittar ni noga kan ni nog lista ut vad det blir ändå ;)"
Jag lämnade efter mig två ledtrådar i inlägget som faktiskt avslöjade könet, och båda gick att finna i den här bilden.
 
 
Även om jag personligen inte ser rosa som en "tjejfärg" så är rosa rent allmänt en färg som förknippas med flickor medan blått förknippas med pojkar.
Då vi väntade en flicka valde jag att färga bilden i två olika nyanser av rosa (ledtråd nr 1) och markera kvinnosymbolen med den starkare nyansen (ledtråd nr 2).
 
Fyndigt :D






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback