Alkemi

Imorgon är en stor dag.  Imorgon är det nämligen nationella prov i matte och därmed även det allra sista provet innan terminen är slut! 
En rejäl klapp på axeln till mig som klarat av att plugga heltid med två småbarn. Det har varit tufft till och från, men precis som det mesta annat löste även det här sig. 
 
Idag fick jag mina slutbetyg i kemi och biologi också. Det blev ett C i kemi vilket för mig är helt obegripligt.
Enligt läraren hade jag till och med varit och nosat på ett B, vilket är ännu mer oförståeligt med tanke på min bristande kunskap inom just kemi. Jag hade varit glad för ett E men är evigt tacksam för mitt C. 
 
På torsdag plockar jag ut mitt slutbetyg, vilket känns stort!
Så många år som jag kämpat för ett slutbetyg. Nu har jag ett och dessutom ett riktigt bra sådant.
 
Usch jag låter verkligen självgod, vilket inte är min mening. Jag är bara så glad och tacksam över att jag klarat av att ta mig hit. Det har känts så avlägset så länge men nu är jag nästan framme!
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback