Acetat

Ligger i sängen och tittar på The keepers på netflix. En mini-dokumentärserie om ett ouppklarat mord på en nunna i slutet av 60-talet. Väldigt bra faktiskt, lite making a murder feeling även om de skiljer sig i handling. Dramatisk, med twister och konspirationsteorier. Lite väl dramatisk och vinklad till och från kanske, men ändå sevärd. 
 
Min hjärna är helt mör. Hade slutprov i kemi idag.
Usch vilken traumatisk upplevelse! Bland de värsta prov jag varit med om (HP inräknat!). Vi har haft en lärarkandidat den här terminen som haft hand om prov och undervisning och ja, vi är nog inte många som går ut med E, varken i kemi 1 eller 2 tyvärr. De här proven har varit överkurs rakt igenom. Och jag tycker kemi är rätt svårt som det är ändå. 
Jag är glad bara jag blir godkänd. 
 
På onsdag är det slutprov i fysik, så jag har bara ikväll och imorgon att plugga till det eftersom jag lagt all min energi på kemi de senaste dagarna. 
Har suttit med fysiken från 18 fram tills nu. Nu orkar jag inte tänka mer.. 
 
Oj oj oj vad jag längtar tills terminen är klar..
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback