Sinus

Idag fick jag äntligen den skriftliga delen av nationella provet i matematik 3 avklarat.  Förhoppningsvist blir jag godkänd och kan därmed få betyg och avsluta kursen. 
 
Nästa vecka drar resten av kurserna igång och Vega har efter endast en vecka på förskolan redan hunnit bli sjuk. -,- jag bävar inför hur det kommer bli med alla sjukdomar den här terminen. En vecka i streck är verkligen max vad vi hunnit med under hela höstterminen innan en sjukdom slagit till. Det lär väl inte bli bättre under vårterminen.
Men det MÅSTE gå. Jag måste bli klar med komvux nu för jag vill verkligen vidare i livet. 
 
Imorgon ska jag och Vega  iallafall uträtta ärenden. Typ gå till banken som vuxna gör, posta brev etc etc.
 
Sticka håller jag på med också. Har ett jättefint mönster på kofta, tunika och klänning från Lena holme. Jag håller på med klänningen och garner är i en ljusgrön nyans som kommer passa bra till Vega nu i vår.
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback