Rygg

Idag har varit en lite halvseg dag. Jag har försökt gå igenom och organisera bland alla anteckningar från skolan och symönster som ligger kastade överallt men haft så förbannat ont i ryggen att det varit svårt att koncentrera sig på någonting över huvudtaget. 
Vet inte vad det är med min rygg men den har varit konstig i över en vecka nu.
Förmodligen cancer eller en kombination av dålig hållning, tunga lyft och konstiga vridningar. 
Jag tog mig iväg till lektionerna i alla fall även om jag pendlat mellan att ligga i sängen och att försöka få något gjort resten av dagen.
 
Inte alls kul.
Ibland vill huvudet mer än kroppen orkar och tillåter, men jag antar att det bara är att gilla läget acceptera det som det är.  
 
Förra veckan hade jag och barnen i alla fall påsklov hemma hos min mamma i Gävle. Lite välbehövlig kvalitetstid med familjen efter alla prov.
 
I måndags var vi tillbaka hemma igen. Då hjälptes jag och Kim åt att skruva ihop Vegas nya säng som hon för övrigt sovit i varje natt sedan dess! 
Det är skönt att ha tillbaka vårt sovrum för oss själva igen.
 
Jag ska försöka lägga upp bilder på sängen under veckan. 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback