SÖNDAGSÅNGEST!

Ja fy fan vilket oflyt vi haft när det kommer till sjukdomar här hemma. 
Sedan förskolan började har barnen löst av varandra när det kommer till förkylningar, ögoninflammationer och hosta. Kim har inte fått en hel lön sedan augusti och så fort jag kommit ikapp i skolan halkar jag efter direkt igen. 
 
Nu är Castor sjuk igen, Kim ska jobba i Stockholm imorgon och jag har prov på tisdag. Hur får man allting att gå ihop?
 
Vega slog munnen på hörnet av ardagsrumsbordet idag med så vi har haft ett helt blodbad såhär på söndagskvällen.  Hon spräckte strängen som går mellan  överläppen och tandköttet och så blev det en ordentlig fläskläpp. Stackars lilla truten </3 
 
 
En sån här dress vill jag med ha.






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback