De första stegen

Jag är så glad att hösten, för första gången på flera år, äntligen är här på riktigt!
 
Jag vet inte hur mycket ni lagt märke till det, men jag som älskar både hösten och vintern har stört mig på att det varje år sedan Castor föddes varit så jäkla varmt och snölöst under vinterhalvåren.
 
I år är första gången sen 2012 som det faktiskt känns som höst på riktigt! Så nu finns även hoppet om en riktig vinter <3
Vi passar på att njuta!
 
Igår köpte vi ved, och på kvällen tände vi kakelugnen i vardagsrummet. Barnen käkade lördagsgodis och tittade på film och jag passade på att slå in lite julklappar. Det var så mysigt. Till och med katterna njöt. 
 
 
Det verkar även som om Vega tagit sig igenom sin fas nu äntligen. Hon har sovit hela nätter nu i några dagar och inte heller skrikit sig genom nattningarna.
Idag, (eller igår blir det såhär efter tolv) började hon gå också så det kan möjligtvis ha varit en del i alla tjurerier. 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback