Derivata

Idag har har vi haft det andra provet i matten. Det gick hyfsat, inte mitt bästa prov men intw heller mitt sämsta. Med tanke på hur rörig jag känt mig i huvudet den här terminen så får jag ge mig själv en rejäl klapp på axeln.
Även om det tar emot att inte ha presterat på högsta nivå så kanske det varit bra för mig att vara "lite sämre". Jag började nog bli alldeles för självgod där ett tag och nu har jag kommit ner på jorden igen. Det är viktigt att vara nöjd men utan att bli ett jäkla smartass som jag säkert varit. 
 
Hur som haver. Vi har åkt på ögoninflammation här.. igen. Samt hosta och förkylning. Var säker eb vecka sedan senast och det får ju inte gå för långt I mellan. 
För tillfället är det bara jag och Vega som drabbats men med tanka på hur mkt det smittar så har jag redan räknat med att Kim och castor snart kommer insjukna de med.
 
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback