Sminkbord

Jag har alltid önskat mig ett sminkbord, men aldrig haft någonstans att ställa det, så nu när vi flyttat lovade jag mig själv att införskaffa ett.
 
Jag har spanat in två stycken som påminner väldigt mycket om varandra men som skiljer sig rejält i pris.
 
Det svarta och är från chili och kostar nästan 1/3 så mycket som det vita från Ikea.
 
Jag har inte bestämt mig ännu för om jag föredrar ett vitt eller ett svart.
Som det ser ut nu är sängen i sovrummet i svart medan resten av möblemanget är i vit.
Jag gillar när det är lite mörkare och börjar nästan tycka det är lite för mycket vitt.
Det kanske skulle bli snyggt att bryta med ett svart sminkbord den här gången? 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback