Nattamning

Woop woop! Äntligen har Kim dragit kablel så vi fått internet på den stationära datorn igen. Dessvärre har han inte hunnit bunta ihop och fästa sladden mot lister så den ligger löst genom i princip hela lägenheten. Alla kakelugnar har gjort att vi behövt ta en del omvägar för att komma runt. Mycket sladd med andra ord.

Imorgon har det gått exakt en månad sedan vi flyttade in.
Det finns fortfarande lådor kvar att gå igenom, hyllor och tavlor att hänga upp, fönster att tvätta och ännu har vi inte lyckats med att ha helt städat.
Men det får vara så och ta den tid det tar helt enkelt. Jag orkar inte stressa och med de nätter vi haft den senaste tiden har min första prio varit att orka med vardagen och barnen.

Sedan tre nätter tillbaka har jag inte nattammat. För enkelhetens skull har Kim tagit nätterna och jag sovit på soffan vilket har varit skönt. Vega gråter mindre när Kim tar henne och jag misstänker väl att det beror på att hon inte vill ha hans tuttar.
Jag tänkte fortsätta sova på soffan veckan ut och därefter flytta tillbaka in i sovrummet igen.
Känner att jag behöver den här tiden till att vila.
Det går inte att beskriva hur skönt det varit att låta någon annan ta natten!! Jag hadehelt glömt bort hur det kändes att dela på den bördan XD
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback