Helgen

I helgen har vi haft besök av min mamma och syster.
De har hjälpt till med barnen och jag och kim har fått sova ut lite!
Det behövdes verkligen. Känner mig nästan som pånyttfödd!
 
Igår var vi på stan. Mamma handlade till barnen och skämde bort dem sådär som mormödrar gör. 
Vi var på O'learys och åt. Passade på att fira min mor som fyllde år den 12'e.
 
På kvällen tittade vi på Eurovision och käkade snask och 
idag passade jag på att packa upp lådor och organisera lite i lägenheten. Ännu ett fönster har blivit tvättat, några tavlor har åkt upp på väggarna och jag har flyttat ner botten på spjälsängen. 
Kim jobbar på att få alla sladdar dit de ska. 
 
Det känns som ingenting händer men der går framåt sakta men säkert! 
När vi fått i ordning allt och saker är på sin plats ska jag moppa av golven ordentligt!
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback