Falling stars

Idag slog värmen till på allvar. Från vinter,  till en enstaka vårdag, tillbaka till vinter för att sedan PANG bli sommar.
 
Det har varit mysigt med sol men idag har varit lite för varmt för min smak. Jag har sprungit och jagat skugga medan resten av stan glassat i solen. 
 
Men jag har haft en bra dag i övrigt och inte kännt mig sådär energilös som gjort det senaste halvåret.
Var uppe med tuppen imorse. Käkade frukost med Kim och barnen och sedan gjorde vi alls sällskap en bit. Kim och Castor drog vidare mot förskolan och jobbet medan jag och Vega fortsatte till BVC.
 
Vega klarade alla kontroller galant och mätte hela 71 cm och 8.6 kg tung.
 
Vi var hem en snabbis mellan BVC och hämtning från förskolan.  
Jag passade på att plocka lådor medan Vega sov middag.
 
Svängde förbi stan en snabbis påvägen till förskolan. Köpte en vas på H&M för ett pangpris. Hade 100 kr i tillgodokort och 50 kr värdecheck så la under 50 lappen XD
Kom som en glad överaskning. Hade ingen aning om att de fanns utan hittade dem djupt begravna i plånboken precis när jag stod i kassan.
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback