Cupcake tröja och fönsterputs

 
Det här med att få tiden att räcka till när man har småbarn är verkligen en konst! 
 
Trots att det imorgon gått två veckor sedan vi flyttade in här har jag fortfarande inte fått ordning på alla saker eller hunnit städa färdigt. 
 
Idag har jag tvättat ett fönster men av totalt 10 st har jag bara hunnit med 4. Har aldrig sett så mycket fönster och lister i hela mitt liv
Det finns att göra med andra ord.
Och det är inte alls enkelt. För att komma åt de övre delarna behövs stege och den vi har är orginal från några decennier tillbaka. 
Bara lite lagom ranglig.
 Men är man Ninja så måste man ta ansvar för sina övermänskliga krafter och använda dem till att göra ordentligt rent!
 
 
Jag hann i alla fall med att sy här om dagen. Det blev en tröja till Castor i ett av de nya tygerna som jag för övrigt är helt förälskad i!
Kommer bli en hel del nytt till barnen då båda växt ur sina gamla storlekar. 
Kruxet är ju bara som sagt det här med tiden.. och orken. Den känns nämligen också frånvarande.
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback