Tandtroll

Vi ska inte flytta förens i slutet av april men har redan börjat packa och plocka ner saker från vinden. 
Som jag nämnt i tidigare inlägg så tar det ju alltid längre tid än vad tror med allting och därför vill vi vara ute i god tid. 
Vi har rensat och sorterat massor och ännu har vi mycket kvar att gå igenom. Saker som ska slängas, säljas eller skänkas bort. Och det vi ska packa och ta med såklart.
Igår fick vi ett lass med barnkläder sålda på tradera och idag har jag jobbat med att packa och skicka iväg dem.
 
Det står saker överallt och tanken på att behöva bo såhär i minst en månad till ger mig lite småpanik. Jag ska dock inte klaga, vi har iaf någonstans att bo.
Man får ta en dag i taget och göra det bästa av allt. Kaske blir det bättre när vi gjort oss av med allt som ska bort. 
 
 
 Idag upptäckte jag att Vegas allra första tand äntligen brutit igenom. Vi har misstänkt att den varit på väg den senaste veckan men det var alltså inte förens idag som den gjorde entré. Underkäkens högra framtand är det vi pratar om. Lilla tandtrollet <3






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback