Måndagsexemplar

Det är faktiskt ganska kul att gå igenom gammalt bråte. Man kan verkligen fynda! 
 
I en låda hittade vi en hoppgunga som Kims faster gav till oss redan när Castor var bebis.
Vi tog oss dock aldrig för att använda den eftersom han var mer intresserad av att ta sig fram på egen hand och klättra utmed möbler. 
Så fram tills idag har den alltså bott på vinden. 
 
 
Jag har även hittat massa kläder jag inte gillar designen på men tyget. Dessa ska jag tvätta upp och sy nya grejer av! Att jag aldrig tänkt på det innan XD
 
Vi har pysslat lite med. 
Castor ritade en bild på Vega när hon gråter :D ett riktigt mästerverk. Hon har två små ögon och en öppen gråtande mun. "Bebishår" har hon också, Dregglis, armar och ben (han har känsla för detaljer). Och brevid har han lyckats klämma in mamma med. Ett streck med stora tuttar! Det är jag det.
 
 
Vi la ut bugaboon på blocket under kvällen och lyckades ange helt fel pris (1500 ist. För 10.500) så två sekunder efter annonsen godkändes och kom ut på blocket gick telefonen varm.
Innan blocket godkänt vår prisändring hade hela 11 personer hört av sig och undrat när de kunde komma och hämta vagnen XD 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback