I solen

Flytten närmar sig sakta men säkert. För var dag blir lägenheten kalare när saker försvinner ner i lådor eller sopsäckar.
Jag organiserar och planerar.
Vi har fixart offert hos en flyttfirma som är bokad den 27 april, jag ska boka in en hemleverans från Ica dagen innan och Moster Sarah ska hjälpa mig städa den nya lägenheten då vi valt bort flyttstäd för att få tillgång till den tidigare.

Det ska adressändras, internet ska flyttas, elavtala ska sägas upp och så ska denna lägenhet också städas ur.


Den här veckan är i alla fall moster Sarah och hälsar på. Igår var vi ute och lekte med barnen i det mysiga vårvädret. Vega kämpade in i det sista med att försöka hålla sig vaken (notera rodnaden runt ögonen XD), Kim och jag spelade boll och Castor lekte i klätterställningarna.
Det var en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback