Blommor & egentiden som inte finns

Jag älskar blommor.
Det ser så mysigt ut när folk odlar sina egna grönsaker, örter, frukter och bär, men är det något jag är riktigt urusel på så är det att ta hand om och odla växter -,-
 
Nästintill alla blommor jag haft i min ägo hat dött trots att jag gjort mitt yttersta för att ta hand om dem. Förutom orkidéer. De älskar mig.
 
Idag har jag planterat om och trimmat mina tre orkidéer. 
Har även planterat pelargoner, habanero och cayenne. Så nu är det bara att vänta och se vad som dyker upp :)
 
 
Försökte sy lite beställningar ikväll men det är verkligen helt omöjligt att få tiden att räcka till som det ser ut just nu. Barnen sover något så fruktansvärt jävla uselt om nätterna. De börjar sina uppvaknanden redan under kvällarna som är den enda tiden jag har till att sy. Eller göra något över huvud taget.
 
Jag blir galen. Känns som man inte har något eget liv längre. Det är så viktigt att få egentid och ordentlig sömn för att orka vara en bra mamma.
Jag känner mig bara trött och irriterad och som världens sämsta mamma just nu.
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback