Skola och inredning

Om drygt en månad kickar skolan igång igen och jag är antagen till samtliga kurser jag sökt, dvs kemi 1, biologi 1, fysik 1 och matematik 3. 
Den hör terminen kommer slutbetyget att sättas för mig. Det är därför min absolut sista chans att höja snittbetyget genom att göra prövning i de kurser jag har lägre än A/mvg pch plocka bort de som inte behövs.
 
Jag har 5 kurser att göra prövning i. Skulle jag lyckas höja mig till A i dessa och samtidigt lyckas få A i de övriga kurser som jag läser kommer jag hamna på 20 i snitt! 
Det skulle vara helt fantastiskt och gå ur med såna betyg! Jag tror jag kan klara det, med det kommer bli tufft. Hemskt tufft. 
 
Anyways,. Jag jobbar på här hemma med att få ordning. 
Idag har jag skruvat upp gardinstänger i sovrummet och fått upp gardiner. 
Jag älskar verkligen gardiner. De gör så mkt för ett rum. Helt plötsligt blev det så mycket mysigare. Jag känner mig tryggare och mer hemma nu när de är uppe. :) jag börjar verkligen trivas här! 
 
 
 
 





så fint sminkbord!

- 2016-07-13 - 21:03:31 -

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback