Pokemon go

Jag har redan börjat plugga inför höstterminen. Jag vet hur det blir när det väl är dags. Det blir så mkt på en gång så det är lika bra att vara ute i god tid.
Så nu har jag friskat upp minnet om polynomer, potenser och heltalsexponenter.
 
Jag längtar så till hösten! Jag vill ha mörkt och kallt och klä på mig mysiga kläder när jag går ut.Gosa upp mig i soffan med mysbelysning och något att sticka.
 
Och snart börjar Vega förskolan!
Jag passat på att uppdatera hennes garderob lite med inför skolstart nu när hm fått in nytt till hösten.
 
 
 
Idag har jag och barnen varit ute och jagat pokemons förresten. Kim har varit och jobbat i Stockholm så vi var tvungna att sysselsätta oss.
 
Jag sprang ivrigt med mobilen i högsta hugg och precis efter jag gastat att "här finns det ett pokestop!" Och vi rundat ett hörn på djärkneparkskola så fick jag syn på ett helt litet grabbgäng som uppenbart var där av samma anledning.
De titta lite konstigt på mig där jag kom med barn och barnvagn haha.
Men det var lugnt för när vi nästan var hemma dök Drowzee upp som jag och Castor hjälptes åt att fånga.
 
 
 
Har fixat i ordning bland lite foton på kakelugnen i vardagsrummet. Den ovan är en bild på min mormor när hon gifte sig för säkert 50 år sedan. 
Jag älskar den bilden.
Dels för att den är så gammal och rör att det äe en av få som finns på min mormor. 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback