Numero 74

Ni kanske minns att jag i ett tidigare inlägg funderade på huruvida jag skulle välja sänghimlar i ljusgrå, ljus puder eller en av varje.
Jag funderade verkligen hårt och länge och bestämde till Slut för en av varje. 
 
Idag dök de upp med posten men vi stötte på en del oförutsedda problem när det kom till takets konstruktion så arbetet med att få upp dem blev mer komplicerat än vi räknat med. Gammalt jävla hus. Ingenting är som det ska..
 
Efter en vända på clas Ohlssons fick vi varje fall bukt med problemet.
 
Eftersom så mkt tid gick åt till problemlösning hann jag endast hänga upp den ena idag.
 
Här får ni ett litet smakprov på hur det blev :)
Två härligt överfiltrade bilder. ^^
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback