Tidsbokning

Vc hörde av sig och jag förklarade läget. Att jag inte fick tag i någon på bvc osv. De gav mig två andra nr att ringa istället. 
Tyvärr var båda ogiltiga men när jag skulle ringa tillbaka till vc fick jag ett meddelande om att telefonkön vat fylld för dagen och att jag skulle försöka ringa igen  nästkommande vardag. 
Godammit! !
 
Jag gjorde ett nytt försök att ringa bvc (på de numret jag använt från början) och den här gången kom jag fram till telefonsvararen.
Jag talade in ett meddelande.
 
Vår bvc sköterska hörde av sig sent på eftermiddagen.
 
 Då det var fullbokat hela nästa vecka fick vi inte tid förens 1 februari. -,- 
Alltså för i helvete. Att det ska vara så jävla svårt att få en tid på sin jävla vårdcentral!
 
Vad fan är der man ibland betalar skatt för?
 
 
Vi fick iaf finbesök runt lunch. Amanda kom över med pojkarna och pimplade kaffe och jag lugnade ner mig efter morgonens pulshöjare.






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback