Skänk

Det har gått mkt bättre för sy_strar än vad både jag och Amanda hade kunnat föreställa oss. I veckan kom vi över 100 strecket i följare på vår instagram sida och med tanke på att vi precis börjat tycker jag det är ganska många. 
 
Vi har även fått in en del beställningar och föe några veckor sedan fick vi tillökning av coverlocken Hoffen. 
Med all utrustning dvs, maskiner, tyger, trådar, saxar, knappar och dylikt som vi köpt in har förvaringsutrymmena här hemma börjat tryta. För att gå det att gå ihop har jag varit tvungen att förvara allt på olika ställen i lägenheten. 
Maskinerna står i klädkammaren, lådorna mef småkrafs i köket och tygerna fint I hopvikta i påsar. Det är ett jäkla bök att ta fram och ställa undan allt vid varje sytillfälle. 
Så nu håller jag på och rannsakar interweben på skåp. 
Och det låter betydligt lättare än vad det är ;p 
 
Jag vill ha något som inte är för högt eftersom jag vill kunna ställa saker på det och hänga tavlor över, men det får inte heller vars för lågt för all utrustning ska få plats i det.
Jag vill inte ha något i plywood eller ABS plast (som alla Ikeas möbler är i nu för tiden) utan något rejält som orkar med två tunga maskiner! Det måste innehålla minst tre hyllan och intw heller för dyrt.
Dessutom ska der,  för att passa in med övrig inredning vara i shabby chic, fransk lantlig stil. Eller någon new england stil.
Färgen spelar egentligen ingen roll. Jag kan måla om det är så.
 
Men som ni förstår är det här inget lätt åtagande..
 
 
Något sådant här har jag tänkt mig.






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback