Gör om gör rätt

Jag trodde klockan var mindre men den var tydligen närmare halv fyra ... på morgonen -,- 
Har suttit vid symaskinen sedan sju igår kväll. 
Först har jag sytt lite leggings till min syster Sarah som varit på här sedan nyår och därefter har jag bråkat med Castors förbannade överkast som till följd av min hets att bli klar blivit helt snett och fel. -,-
Bara att sprätta upp allt igen och göra om och göra rätt...
 
Till alla er som tror att sömnad är enkelt och att saker blir till under harmonisk stämning  ska veta att större delen av tiden går åt till att sprätta eller svära över maskinerna XD





Oh yes.... 😝

Svar: Hahaha! XD ibland undrar man varför man ens försöker. Det är nästan mer frustrerande än det är roligt i omgångar
Lilla stjärna

- 2016-01-07 - 09:08:00 -

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback