Eksem

Jag blir så jäkla sur.
Vårt Bvc har telefontid vardagar mellan 9 & 9.30.
Jag satt och vaktade på telefonen ända tills jag kunde ringa. Ringde nonstop mellan 9 & 9.20. 
Inget svar, ingen telefonsvarare. Bara regelbundna signaler tills samtalen avslutade sig själva. 
Det är så bra att bvc är tillgängliga när man behöver komma i kontakt med dem. 
 
Har ringt vc också och väntar på att de ska ringa upp.
 
Stackars Vegas eksem runt halsen har blivit värre. Vi smörjer och smörjer med bvcs alla krämer men de är ihärdiga. Nu har eksemen även spridit sig upp på kinderna.
Det är tydligt att hon störs utav dem. Hon kliar hela tiden och trots att jag klippt och filat ner naglarna så kliat hon tills de blöder. 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback