Allt jag vill & lite till

Just nu är det så mycket jag vill göra och det känns som att tiden inte riktigt räcker till.
Dels skulle jag vilja sy en mössa till mig själv (den jag har är skitful) och så har jag så mycket andra ideer på kläder jag vill sy till barnen. Vill även göra napphållare och sy filt och så en tröja till mig själv XD
 
Försöker hitta en vägglampa till hallen med, men de är ju skitsvårt! De är fula OCH dyra.

Har en ram och en tavla jag vill måla, göra en låda till Castor att ha sin tågbana i, sy klart hans överkast, göra klart tavlorna till barnrummet, sy ett täcke till Vega och matchande påslakarn till båda barnen och fortsätta rita på mina cupcakes.
Skulle behöva rensa datorn..
 
Och läsa en bok skullle jag vilja göra med XD
 
Ja, som sagt, viljan finns ju ^^
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback