2016

 Då var första dagen på det nya året till ända och jag ska snart krypa till kojs.
 
Vi inledde 2016 med att städa och plocka ner alla julsajer.  För första gången på väldigt länge känns lägenheten inte så trång och det är rent överallt.
I veckan köpte vi nytt skrivbord till vardagsrummet så nu har vi mer plats där.
Ska få upp bilder på bordet på bloggen asap. Dvs när tid och tillfälle ges. 
 
Moster Sarah firade in den nya året med oss.
Vi sminkade upp oss med massa härligt bling! Glittrig ögobskugga och paljetter!
Castor var först finklädd i skjorta och väst men sen var han snart naken igen. 
 
Kim lagade festmåltid med potatisgratäng, sallad och kött. Jag åt halloumi för jag är inte då förtjust i kött. Sarah och jag diskuterade våra nyårslöften när vi låg i matkoma i soffan efter middagen.
Vi lovade att bli bättre på att ts hand om oss själva och att tatuera oss minst en gång nästa år !
 
Vi var ner på stan och tittade på fyrverkerierna vid tolvslaget. Poppade en champagne innan vi gick. Jag passade på och tog två glas.
 
Imorgon är det stan som gäller. Då blir det barn fritt hela dagen då Kim får dra sitt strå till stacken och ta fullt ansvar. Jag behöver det. Lite egentid med Sarah och Amanda utan massa barngnäll och tjat.
Det var länge sedan.
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback