Varm!

Här ligger jag vaken och har svårt att sova trots att trollet för ovanlighetens skull faktiskt gör det.
 
Det är så jävla varmt i sovrummet och pga min ständigt frusna sambo får jag inte öppna fönstret. 
Kim gillar bastukänslan som uppstår när alla fönster äf stängda och elementen uppvridna till max.
Värmen ska verkligen isoleras ordentligt i lägenheten, gärna så man nästan kvävs när man sätter foten här. 
 
Själv sover jag gärna med alla fönster öppna mitt i vintern.
 
Han kallar mig ofta klimakteriekärring men jag försvarar mig med att jag är en renblodig viking som är anpassad efter det nordiska kalla klimatet och därför bör leva i mildare temperaturer än någon som uppenbarligen inte delar mitt genetiska arv.
 
Inte en chans att Kim, trots sitt blonda hår och sina blåa ögon, härstammar från några robusta nordiska vikingar. Han har säkert sitt ursprung från pigmeer i något tropiskt land som ligger någonstans i världen.
Kanske Australien. Där har jag hört att det kan bli riktigt varmt.  
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback