Födelsdagar

Herregud. Det har redan hunnit vara februari i en vecka och som vanligt bara flyger tiden förbi!
 
Nästa månad fyller Castor 3 år.
3 ÅR!!
Vart tog de tre åren vägen och när hände det här?
För inte så länge sedan var han bara en liten bebis som låg och snosa på mitt bröst.
 
Jesus christ...
 
Jag har iaf börjat planera inför kalaset. 
Vi kommer köra på något lite mindre för Castors och mina gemensamma vänner och så tar vi allt det där med släkten mer enskilt vid tillfällen då man ses.
 
Tänkte köra ett litet vintage, franskt, shabby chic tema.
Ja, jag vet att jag snöat in mig på det här med shabby chic men det är något som händer i mig varje gång jag ser något slitet, blommigt eller rosa och mint pastell färgat.
 
Jag vill ha vimplar, pastellfärgade ballonger. Fin dukning och magisk stämning.
Jag tänkte försöka mig på att baka cupcakes istället för att ha en tårta. 
 
Men vi får se. Jag är rätt lat när det kommer till kritan och kanske bara nöjer med trevligt sällskap och lite fika och paket.
Det äe ju trots allt Castors dag även om jag precis beskrev mitt eget drömkalas XD






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback