3 saker

Jag hade tänkt uppdatera med bilder på nya matgruppen igår men eftersom Vega är som hon är på nätterna så slocknade jag tidigt och idag har jag tagit mig tid att klippa ut tyg till några beställningar samt lite annat kul som vi får se om det blir något av.
 
 
Igår hade jag lite av ett nervöst sammanbrott. Jag var så trött att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Det gick inte att tänka klart. 
Eftersom jag har min psykiska problematik i botten vet jag att det är viktigt att jag tar hand om mig själv för att undvika en dip.
 
Därför har jag minskat min "att göra lista" till tre saker om dagen. Idag, t.ex. hade jag på agendan att klippa ut mönster, ta tvättid och uppdatera bloggen.
 
Imorgon tänkte jag passa på att ta bilder på köksmöbler na, hå ner på stan och köpa tråd och nålar samt sy lite.  
 
Det är viktigt att man intr överöser sig själv med för mkt att göra och tillåter sig att inte görs saker ibland. 
 
Igår natt testade vi med att Kim och Vega sov i vardagsrummet medan jag hade sovrummet för mig själv.  
Det gick faktiskt bra. Vega vaknade "bara" 3 ggr men somnade snabbt om igen efter jag varit och ammat henne. 
Stor skillnad från andra nätter den senaste månaden då hon vaknat ca. 10-15 ggr per natt.
 
Vi testar att sova skilda rum inatt igen och hoppas det fungerar.






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback