Julstrumpa

Julen närmar sig med stormsteg och redan på lördag är det dags! Jag längtar. Min familj kommer ner från gävle på fredag och då firar även jag och Kim vårt 6'e år tillsammans genom att gå ut och äta!
 
Det är inte klokt vad tiden går.

Igår gjorde jag klart barnens julstrumpor som nu pryder kakelugnen i vardagsrummet så grannt.
Under julnatten får tomten lägga i lite paket där som barnen kan öppna på julaftons morgon. Det blir dels något mjukt som kommer innehålla kläderna de ska ha på sig men också något roligare så de har att göra under dagen medan de väntar på att få öppna resten på kvällen.
För lets face it. Paketen är det enda man är intresserad av som liten.
Själv tycker jag det är mysigare med gemenskapen och maten ^^ tyvärr dröjer sig min bihåleinflammation kvar så jag har fortfarande skitont och varken någon lukt eller smak. Jag hoppas hoppas det går över innan fredag annars känns det bra onödigt att betala dyra pengar för restaurantmat XD

 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback