Söva

Sedan vi flyttat (tom lite innan) har det varit sådant projekt att få barnen att sova. Framförallt nattningarna har varit dryga men sedan har flertalet uppvaknanden och tidiga morgnar varit återkommande problem.  
 
Idag prövade vi dock en ny taktik. 
Istället för att jag och Kim, som i vanliga fall, tog ett varsitt barn och nattade på olika håll lät vi dem istället sövas tillsammans. 
 
Först kikade vi lite bolibomba, det serverades välling och varm mjölk och därefter blev det tandborstning som åtföljdes av två böcker i mammans och pappans säng. 
Ungarna somnade halv nio och har inte vaknat än!!
Förstå att det här liksom aldrig hänt oss tidigare!  
 Vi blev helt till oss, jag och Kim. 
Så mycket egentid!!
 
Jag tog en lång dusch och nu ska jag med passa på att sova ^^ God natt!
 
 
Jag provar bikini om någon skulle undra varför jag fotar mig själv i underkläder. 
Vega höll på och busa vid mina fötter. 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback