Den senaste veckan har Vega börjat stå mot möbler mer och mer, igår ställde hon sig och började gå med gåvagnen för första gången utan att vi hjälpt henne innan och idag släppte hon taget och försökte ta sitt första steg på egen hand.
Hon stod lutad mot gunghästen i barnrummet när hon sträckte sig efter sängen och insåg att hon behövde släppa gunghästwn och ta det där sista steget på fri fot för att komma till sängen.  
Hon stod i två sekunder efter att hon släppt innan hon ramlade framåt på golvet.
MEN, hon försökte i alla fall.
 
 
Nästa vecka börjar Castor på förskolan igen efter sommaruppehållet, Vega skOlas in veckan efter det och jag börjar plugga igen den 22.
 
Blandade känslor. Ska bli skönt att få mer struktur på vardagen samtidigt som jag får prestationsångest och är rädd för att jag inte ska hinna med något annat än skola och barn.
Det äe knappt så jag har tid för mina intressen som det är nu :/
Idag tvingade jag in lite sytid i mitt annars så fullspäckade schema. Jag sydde klart en pyjamas till Vega eftersom hon börjar få ont med såna.
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback