Torsdagsbestyr

Jaha, då var torsdagen till ända och imorgon är det fredag och sedan helg igen.
Det blir vår sista helg här innan flytten. 
Det gör ont i hjärtat och jag är livrädd. :(
Men det blir säkert bra. 
 
Imorgon ska vi träffa Amanda och pojkarna i folkparken så då kan Castor leka av sig lite.
 
Vi tog en omväg hem från förskolan idag. Castor ville intr gå hem och jag kände att han nog behövde springa av sig lite så det blev en vända på 1.5 timme. Vi passade på att gå förbi gymmet och säga upp mitt Gymkort som jag betalat för i 3.5 halvt år men endast utnyttjat ca. 10 ggr. Det motsvarar ungefär 3.3 besök per år XD well spent money.
Men det är okej för vi var även förbi körskolan för att hämta ut några tusen som jag hade undanlagda där.
 
 
 
Och så fick vi tvättmaskinen som stått på vinden i 3 år såld, och buggan! 
 
Som om det inte var nog. En gammal våt flickdröm besannades även idag, torsdagen till ära.
Ni vet tjejer, hur ni älskar att klämma them pormaskar, framförallt på era pojkvänner? 
Ja, nu ska ni få höra!
Kim har haft en knöl i bakhuvudet under en väldigt lång tid. Idag nämnde han att den hade växt, så som den internetlegitimerade läkare jag ändå är, palperade jag och förklarade att det nog var en mindre cysta som vi skulle behöva gå till vc med så de kunde skära upp den och avlägsna innehållet och dess omgivande kapsel. 
 
Kim tyckte att jag kunde göra det.
Hobbyläkaren och förnuftet i mig skrek Nej, NEJ, NEJ! Det blir en inkörsport för bakterier, jag har inga bra eller sterila instrument, infektionsrisk! 
Men kvinnan och flickvännen i mig ville bara KLÄMMA!
 
Någon timme senare hade han ett mindre hål i huvudet, ett ca 5 cm långt maskliknande, tidigare innehåll och dess kapsel på en servett. 
Det var awesome och jag tänker på det än. .. 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback