Sommarfint

Om bara några dagar blir vår lilla tjej 10 månader. Nu är det inte alls lång tid kvar innan hon fyller 1!
 
Jag är ute i god tid och har köpt lite fina födelsedagspresenter som passar bra nu till sommaren. 
 
 
 Castor ska också få lite nytt till sommaren men jag vill att han ska få välja sina kläder själv. Därför tänkte jag ta en dag, då Vega får vara hos pappa, medan jag och Castor gör stan osäker!
 
Vega har äntligen börjat acceptera att vara hos Kim längre stunder och det är inte förens nu som jag kunnat vara iväg utan att komma hem till skrik och panik. 
Castor behöver få lite egen uppmärksamhet av mig nu. Odelad uppmärksamhet, där vi kan ha lite kvalitetstid.
Lite mamma och son tid helt enkelt. 
Även om han alltid är här så saknar jag att bars få umgås med honom utan att behöva fokusera på andra saker samtidigt. 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback