Krypa?

Jag är så trött så jag ser i kors XD det har inte blivit mycket sömn inatt. Vega har vaknat var och varannan timme och grinat. 
Just nu sover hon middag så jag tänkte nog hinka kaffe och försöka kamma till mig.
 
Behöver packa och eventuellt börja flyttstäda. Nästa vecka är sista helgen i lägenheten och det kan vara skönt om vi inte behöver ta hela flyttstädningen på en gång. Jag gillar att vara ute i god tid. Jag har lärt mig av mina misstag XD inte bara när det gäller flytt men även födelsedagspresenter, julklappar och skolarbeten etc. Finns få saker som är värre än att stå där i sista stund i panik.
 
Vega ställde sig för övrigt själv på alla fyra i morse för första gången. Kanske är det kryping på G? 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback