Sy!!

Nu känner jag mig så där överflödigt kreativ och pysslig igen.
Förra gången målade jag om alla möbler i sovrummet och den här gången har jag alltså fått för mig att jag ska börja sy egna barnkläder :D Har inte sytt sedan sysöjden i högstadiet, men jag har ju tagit i symaskinskörkort en gång i tiden så jag har ju bevisligen kunnat manövrera en symaskin förut !

Har därför beställt lite tyger och ska försöka rita upp mönster, förhoppningsvist, redan ikväll.
Blir en blommig body till Vega och en lastbilströja till Castor.
Castor fick välja tyg själv, därav det fula lastbils- och grävsskopsmotiven :P
 
 
I framtiden vill jag försöka få ihop ett lapptäcks överkast till Castors säng. När jag sytt färdigt barnkläderna är det nästa projekt .






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback