Space

Känner mig trött, hungrig, stressad, trängd och lite less. Det är fredag så Castor är hemma från förskolan. Vega har vaknat mycket de senaste nätterna. Båda barnen är klängiga och vill hänga på mamma. Jag är tjurig och vill bara bli lämnad IFRED! 
Behöver lite utrymme att andas.. utan någon karl eller något barn som klänger på mig. 
 
Egentid? Vad är det? Låter bekant, men minns inte ..
 
 





Jag försöker alltid skapa mig egentid när min sambo kommer hem. Matlagning varje kväll är min egna lilla tid där jag kan njuta av att vara ensam i köket och experimentera :)

Svar: Åh vad mysigt det lät :) matlagning är ett sådant bra intresse som också fyller en funktion. Önskar jag med kunde gilla att laga mat, tyvärr gör jag inte det. Men jag brukar försöka få lite tid för mig själv när sonen nattats. Tyvärr är det inte alltid det går eftersom minstingen är extremt mammig. Jag klarar för de mesta av allt klängande bättre än jag gjorde igår. Det är så viktigt att man kan få tid att bara spendera med sig själv för att orka vara med andra.
Lilla stjärna

- 2015-09-18 - 12:12:46 -

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback