Showdance

Förra söndagen var Amanda och jag på vårt första danspass!
Det blev dock inte burlesque, utan showdance istället,  eftersom läraren i burlesque tydligen blivit dubbelbokad denna termin.
Ingen skada skedd för showdance var hur kul som helst!
Hela veckan har jag längtat till nästa pass och ikväll är det dags igen :D
 
Är dock lite orolig för hur det kommer gå för Kim att ta Vega. Förra veckan är första gången som han varit helt ensam med båda barnen.
När jag kom hem var det gråt panik!  Vega var hungrig och Castor trött.
 
Innan jag gick pumpade jag så det skulle finnas bröstmjölk när hon blev hungrig. Tyvärr så vägrar ungen både napp och nappflaska -,-
 
... men ja måste väl ffs kunna gå iväg en timme eller två utan att hela tillvaron rasar samman här hemma? 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback