Möblera om

Jag har under en tid känt mig less på alla leksaker som ligger utspridda överallt i lägenheten (tro mig, det är många gånger jag verkligen behövt lägga band på mig för att inte slänga allt åt helvete). Man kliver och snubblar alltid på någonting, gör man sig inte illa så råkar man ha sönder nån iatället.
 
Efter att Castor och Zackarias rivit ner gardinstången igår kände jag att fan nu får de vara nog. De behöver mer lekyta i rummet så de kan spendera mer tid på golvet med leksakerna istället för att klättra på alla möbler och hänga i gardinerna.  
Så jag fick ett ryck och möblerade om hela skiten. Rensade igenom alla leksaker och fyllde en hel sopsäck med grejer som antingen var trasiga eller som inte används. Ska slänga det trasiga och se om man kan skänka bort resten till något/några bättre behövande barn! 
 
 
Byrån har jag sålt till Amanda som ska hämta den i helgen. Den är för stor och bred för Castors lilla rum. Istället har jag köpt en ny från Ikea som är smalare men lite högre och med en extra låda. Den går in perfekt vid fotändan av sängen.
 
 
Byrån ska stå där lampan sitter och lampan ska jag flytta ovh hänga över sängen. Över den nya byrån ska hyllan med handdukar hänga.
 
 
 
 
 
 
 Tänkte försöka sy egna vimplar att ha över sängen, lite i denna stil:
 
 
Och här är för övrigt byrån:
 
 





fiint =)
ha en bra dag

Svar: Åh tack så mycket! :)Detsamma ^^
Lilla stjärna

- 2015-09-25 - 12:20:46 -

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback