Halloween!

Glad halloween på er där ute i höstmörkrets natt! Nu är det verkligen bästa tiden på året! Tätt åtföljd av årets nästbästa högtid (julen). Så mycket härligt har vi framför oss!
 
Det här året har jag gått all in med min halloween klädsel :D beställt tuffa detaljer på ebay (som var så asa tuffa att de stoppades i tullen för kontroll!) och sytt lite eget. Ska till och med byta ögonfärg!
 
dessvärre kommer ja inte få klä ut mig förens nästa helg när jag ska på party (för första gången på 1 och ett halvt år XD) men tänkte göra en test sminkning i veckan och lägga upp bilder :) förutsatt att det blir bra så att säga.
 
Här är i alla fall bilderna på castors fina fordonströja jag gjort :)
Beskåda och njuut! 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback