Tavlor

Jag har många bollar i luften, järn i elden eller vad man nu brukar säga.
 
Just nu har jag så många projekt på gång att jag själv inte riktigt hänger med. 
 
Överkastet till sängen i barnrummet ska göras klart asap, har några fina tyger som ska bli tröjor, ett par varsina jul tomte tossor till barnen och så håller jag på med tavlor till barnrummet. 
 
Två stycken, en för varje barn.
Vega får en fjäril och Castor en skalbagge. Dessa ska prydas med fullständiga namn samt födelsedatum, klockslag, vikt och längd. 
Det kommer bli så bra!
 
Nu behöver jag bara tiden att fixa allting :p
 
 





Wow vilken fin!!

Svar: Tack så jättemycket! ^^
Lilla stjärna

- 2015-11-12 - 02:22:48 -

Åh, så fin fjäril!! Vad kreativ du är!

Svar: Åh tack så jättemycket! :)
Lilla stjärna

- 2015-11-12 - 19:50:50 -

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback