Söndagen

Idag, eller igår blir det ju såhär efter tolvslaget ...Vet inte om någon annan tänkt på det, men en klar majoritet av alla mina inlägg inleds med "Idag ..." haha! Som en liten fjårtis dagbok.
"Hej dagboken! Idag har jag.."

Hur som haver..
Försökte spendera lite mer tid med pojken och lät det andra barnet hänga mer med sin far. Hon har ju trots allt två föräldrar...
 
 
 
 Castor och jag städade och lyssnade på musik. Det var mer jag som städade. Han sprang mest omkring och dansade.
Katten tittade på och såg sådär måttligt road ut som hon brukar göra.

 
 
Runt halv fem mötte jag upp amanda eftersom vi hade dans idag. Dansen är inte förens 18, men då vi skulle gå förbi stan och posta lite paket och så innan blev det att vi mötte upp tidigare.
De här tossorna har jag alltså sytt!
Not...
Jag gjorde flera tappra försök och fick till några halvdana resultat men i slutändan blev det helt enkelt för mycket jobb för så lite, så det blev enklare (och billigare) att bara köpa ett varsitt par.
Barnen blev glada.
Eller Castor blev det i alla fall. Poopsen gled mest med.

För övrigt hoppas jag verkligen VERKLIGEN att vi får snö i år! Annars blir det tredje julen utan snö :(
Ska nog tjuvstarta med julpyntet i veckan.
Just det, ska fixa med pojkens julkalender också .. Det finns att göra med andra ord.

 
Hämtade ut jackan som mormor köpt till Vega i julklapp. Eftersom vega inte läser bloggen tänkte jag att det var safe att lägga upp den här.

Åh den är så fin! OCh kommer passa bra när hon sitter i vagnen i vår.
Man får passa på med alla ljusa färger när de är såhär små. Så fort de kommer upp i den åldern att de börjar röra sig mer själva och aktivt leka ute så är det kört. Gillar man inte mörka färger så är det dags att börja gilla dem då.
Allt annat blir skitigt och förstört (så det syns).
 

Ursäkta för ett rörigt och osammanhängande inlägg. Är trött -.-
Ska gå och lägga mig nu med Vega och ge natttutte innan jag själv somnar =)

Ha det så länge!

 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback