5 månader

Idag blev min lilla Poops hela 5 månader.

Vi försöker med smakportioner mer och mer, vilket går lite si sådär. Ingen jättehit men inte heller en diss. Försöker även vänja henne vid att vara hos andra än mig, t.ex. sin pappa, vars famn hon befunnit sig i ett högst begränsat antal gånger. Den här donnan är nämligen väldigt bestämd och EXTREMT mammig, något som kan bli rätt slitigt för mig vissa dagar och som begränsar mina möjligheter till att gå iväg själv och t.ex. träna. Tar en sak i taget och glädjer mig åt de små sakerna, t.ex. att hon nyligen börjat acceptera å sitta i vagnen. Min stackars rygg orkade inte med bärselen något mer.
 
Nappen går, IBLAND, men helst ska det vara äkta tutte.

Inga tänder än och inte heller har hon rullat! Alltså, varken från mage till rygg och vice versa. Har för mig att de ska göra sånt vid 3 månader?
Att ligga på mage är inte alls populärt och de gånger jag lägger ner henne tittar hon upp på mig, ler en snabbis och begraver sedan huvudet i sitt eget kräks på lekmattan samtidigt som hon skriker rakt ut.
Men hon är sin egen person.

Älskade dotra! <3
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback