Slutspurten

Okej, varning för ett MYCKET gnälligt inlägg!
Fy fasiken vilken rutten dag det här varit. Nätterna blir bara värre och värre och dagarna likaså. Står inte ut med denna kostanta och ihärdiga jävla halsbränna, sura uppstötningar och illamående som ingenting biter på. Får ingen luft!! Är ständigt täppt och ungen trycker ihop lungorna. 
 
Är så trött på skolan!! Vill bara att den ska ta slut men det känns övermäktigt med allt. Igår gjorde jag klart en lab oxh skickade in.  Hade tänkt få klart en till idag men det har verkligen varit omöjligt att koncentrera sig. Har fortfarande fyra inlämningsuppgifter och två prov som måste bli klara innan 29 maj. 
Jag skiter i att göra alla jävla prövningar. Tydligen ska det fortfarande gå att göra prövning i de gamla kurserna fram till juni 2016 och därefter ska det fortfarande gå att göra prövning i nyare kurser. Jag får göra prövning under min mamma ledighet. 
 
Jag vill bara ha min bebis ute och få tillbaka en kropp som fungerar någorlunda normalt!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback