Lite av allt

Ikväll har jag slipat för kung och fosterland. Nu vill jag bara få klart de "stora" delarna av möblerna så jag kan börja städa sovrummet och möblera tillbaka innan bebis kommer. Slipade och tvättade hela "stommen" till nattduksbord nr 2! Ganska duktigt tycker jag med tanke på mitt "tillstånd". 
Snuffe satt med och höll ett vakande öga på arbetet, som hon gjort varje gång nu sen jag påbörjade hela projekt möbelrenovering. Tror hon tycker det är mysigt när jag håller på. Hon vill sitta nära och när jag flyttar till ett annat ställe flyttar hon efter och ser sådär nöjd ut som hon brukar när hon njuter.
 
 
Idag (eller igår blir det såhär efter tolvslaget) så hade jag mitt allra sista prov (i naturkunskap 2) innan skolslutet! Amanda dök upp på morgonen och förhörde mig innan jag gick till skolan. Tror det gick bra men vågar inte hoppas på för mycket.
 
Har för övrigt bestämt mig för att hoppa av kost och hälsa kursen. Påväg från provet stötte jsg nämligen på min kontakt från stödenheten som gav mig den goda nyheten att man nu, idag/igår beslutat att slutbetyg kommer utfärdas ända tills 1 januari 2017! Jag behöver alltså inte bli färdig denna termin.
Detta underlättar enormt, eftersom det innebär 2 inlämningsuppgifter och ett prov mindre nu innan sommaren. Kan väl anses lite onödigt att hoppa av nu när det bara fattas 100 poäng och jag snart är färdig,  men jag är helt slutkörd ovh min kropp går verkligen på reserver. Jag har möjlighet att ta dessa 100 p Efter min mamma ledighet. Det innebär alltså att jag har två inlämningsuppgifter kvar tills söndag sedan är jag (äntligen!!!) färdig innan sommaren! Trodde aldrig tiden skulle komma.
 
 Och så från det ena till det andra så väntar jag fortfarande på snitt datum.  Varje dag den här veckan som posten kommit har jag stått vid brevinkastet mef höga förväntningar bara för att bli lika besviken varje gång :( :( Ja vil HAAA snitt datum! 
Ska till mvc idag så ska fråga min barnmorska om hon kanske kan se nåt i datorn. 
Datumet borde komma när som helst nu då det är mindre än en månad kvar ni,  iaf till själva snitt veckan.  Till BF är det runt 34 dagar tror jag. 
 
Jaja, borde väl sova men har som vanligt svårt att komma till ro. Ska kolla om jag kan hitta några avsnitt av cheaters på Youtube.  Det är så underhållande XD






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback