Klar!

Nu har jag precis färdigställt de två sista rapporterna i Naturkunskap 2 och har därmed ingenting, och jag upprepar, INGENTING mer i skolväg att göra, förutom att få mitt betyg. Ja, förutsatt att jag slipper komplettera något då, vilket vi hoppas jag slipper för då skulle jag dö lite inombords.
 
Idag är en bra dag!
Uppgifterna i skolan är klara, jag har slipat färdigt samtliga möbeldelar och behöver nu bara måla dem, vi har fått snittdatum (:D:D), jag fick tillbaka resultatet på provet från i onsdags och hade alla rätt!, det är fredag och jag har införskaffat gavescon som faktsikt hjälper lite mot halsbrännan!
 
Nu ska jag laga lite god mat innan pojkarna kommer hem och sen ska jag bara njuta av min familj och av helgen!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback