Klar!!

Japp, då var jag äntligen färdig, både med möbler och med skolan, for now :)
 
Har inte tagit mitt slutbetyg (det fattas 100 poäng), utan valt att skjuta på det tills nästa höst, eftersom jag i sista sekund fick veta av min kontakt på komvux att de utökat tiden till början på 2017, istället för juli 2015. Det kommer alltså vara möjligt att ta ut slutbetyg tills dess.
 
Därför kommer jag nu vara mammaledig och läsa resterande 100p om ca 1 år. Kan väl tyckas onödigt att intr bli klar nu, men som jag sagt tidigare (så många gånger) så orkar inte min kropp lika mkt längre och det påverkar även mim kognitiva förmåga.
 
Fick i alla fall A i båda kurserna som jag lyckades avsluta. Trots en kämpig termin! En klapp på axeln till mig.
 
Igår målade jag klart möblerna med :) de allra sista delarna! Nu är ordningen återställd!
Ska lägga upp före och efter bilder i ett annat inlägg nästa vecka, så länge får ni nöja er med dessa två !
 
 
 
 Hade inte skruvat fast båda skåpdörrarna när bilden togs men den andrs dörren sitter där den ska nu.






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback