Insomnia

Fy fasiken! Klockan är tre (på natten) och jag har fortfarande inte somnat! Sovrummet känns varmt och kvavt trots att fönstret är öppet, har halsbränna och sura uppstötningar, mår illa, det kryper i benen, bebis knådar och katterna rejsar i lägenheten.
 
Såhär har det varit nu i kanske 2-3 veckor. Med sömnen alltså. Sa jag att jag var kissnödig med förresten? Jag är iaf kissnödig också.. *suck*  
 
Kommer inte till ro om nätterna och somnar jag blir det inte direkt någon djupsömn. Jag vaknar med jämna mellanrum vrider mig lite i sängen och försöker somna om. 
 
Känns som jag aldrig kommer bli normal igen. Som om skolan aldrig kommer ta slut och bebisen aldrit kommer komma. Ändå är det bara 4 veckor kvar nu innan de plockar ut ungen. Men fan! Den sista tiden känns bara såååå lång!!
 
Kommer dessvärre nog få avsluta möbelrenoveringarna efter byrån är någorlunda klar och tills bebis kommit. Min kropp klarar helt enkelt inte av alla konstiga vinklar jag måste stå och sitta i när jag målar och slipar. Jag får ta det allra sista och finslipningarna när jag blir mammaledig istället. Ska försöka göra så mkt som möjligt innan dess dock!
 
Ny ska jag gå och pissa för typ 115'e gången inatt.  Ha det!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback