Byrå och rutiner

Den senaste veckan har jag varit lite slarvig med rutinerna och oj vilken skillnad det varit på mitt mående och min produktivitet. Jag måste verkligen ha rutiner för att fungera som människa! 
Har kännt mig jätte seg och låg och intr fått mycket gjort alls trots att jag försökt. Det är som om hjärnan stänger ner.
Imorgon är det jag som går tillbaka till ett schemalagt liv ..
 
Har iaf slipat och grundmålat nästan hela byrån. Katten passade på att kliva i färg så jag fick tvätta av henne vilket inte var så populärt.
 
 
Nu ligger jag i sängen och kollar på Event horizon och är assugen på något fettigt och sött. Kim är på nördkväll och affären har stängt.
Fuck my life :'( 
Ska browsa tradera på bebiskläder så kanske jag blir gladare :p






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback