Vecka 26 (25+5)

Nu befinner jag mig i vecka 26 (25+5) dvs redan på tisdag i vecka 27. Jag tycker verkligen att man på den här senaste magbilden kan se en tydlig skillnad mellan magarna. Första bilden är ifrån denna graviditet och den andra bilden från när jag väntade Castor.
Magen är mycket rundare nu!
Förra gången var den verkligen spetsig! Bebis är mycket vildare än vad Castor var vid den här tiden med. Vid vecka 25 slutade Castor att sparka och började istället "böka" och "sträcka" på sig mer, vilket han också fortsatte med fram tills förlossning.
Den här ungen flyger runt som en tok i magen och åt alla håll och kanter och jag har ingen aning om hur den ligger för den ligger liksom olika hela tiden.
 
 
Tog lite mammaledigt och gick på stan med Amanda idag. Inne på Kappahl hittade jag det här underbart fina lapptäcket som jag blev helt förälskad i. Hade inte så mycket pengar med mig, så har övertalat Kim att gå ner på lunchen imorgon och köpa det, i utbyte mot att jag bjuder han på mat :)

 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback